Útmutató ahhoz, hogy az első edzőterem bérleted legyen az utolsó

Amíg mi, földi halandók, még küszködünk a családtagjaink, barátaink és természetesen saját magunk részére vásárolt karácsonyi ajándékok okozta megüresedett pénztárcák krízisével, addig minden év januárjának abszolút financiális nyertesei az edzőtermek tulajdonosai.

Hiszen mikor is lenne a legalkalmasabb új lapot kezdeni (erre egyébként bármelyik nap alkalmas), mint az újév kezdetével és venni egy bérletet a legszimpatikusabb edzőterembe?!

Nyilván nem születik senki a gymbe; valahol, valamikor minden egyes tökéletes testűnek titulált nő és izomkolosszus férfi zöldfülű, félénk újonc volt és azt se tudta, hogy elölről vagy hátulról közelítsen egy lábtolóhoz. Ezért abban az esetben, ha most vetted meg életed első bérletét a vasak birodalmába, akkor teljesen természetes, hogy nem találod a helyed vagy meg vagy szeppenve.

shutterstock_167044400

Amennyiben abban reménykedsz, hogy teljesen elmenjen a kedved az edzéstől és életed első havi belépője a konditerembe az utolsó is legyen, vagy azt szeretnéd, hogy a terem közössége kiutáljon, akkor az alábbi tippeket mindenképpen fogadd meg.

  1. Ne köszönj!

Nagyon sarkalatos pont ahhoz, hogy mások rosszallását kiváltsd. A legjobb az, ha sem az öltözőben nem üdvözlöd a többieket érkezésnél, illetve távozásnál, sem pedig a csatatérre belépve, hanem csak gőgösségnek álcázott félelemmel suhansz el a legközelebbi géphez és kezded el (helytelenül) használni azt.

  1. Ne kérj segítséget!

Semmiféleképpen ne kérdezz meg egy látszólag gyakorta edzeni járó egyént, hogy melyik eszközt hogyan kell használni és melyik izmot lehet a használatával stimulálni, hanem kockáztasd saját és mások testi épségét, vagy a gép elrontását a helytelen alkalmazásával.

  1. Ne olvass utána semminek!

Csak egyszerűen menj le a terembe úgy, hogy halvány lila gőzöd ne legyen arról, hogy mit kell tenned a fogyásért, milyen gépeket kell használnod a vállad erősítésére, vagy egyáltalán ne is legyen fogalmad arról, hogy melyik testrészeden található a tricepszed.

  1. Ne öltözz alkalomhoz illően!

Az edzőteremben magunkra aggatott daraboknak meg kell adnunk a módját. Nagyon lényeges, hogy papucsban érkezz, esetleg utcai cipőben, farmerban és talán az a legelengedhetetlenebb, hogy mindenképpen ki legyél festve és áradjon belőled a parfümillat, hiszen ezek nélkül nem edzés az edzés.

workout-in-makeup

  1. Ne legyél kedves!

Amennyiben valaki észreveszi, hogy a kettes pontnak megfelelően használod a masinákat és jó szándékúan szeretne segítséget nyújtani neked, mindenképpen küldd el melegebb éghajlatra. Mit képzel magáról, hogy pártfogolni akar és nem szeretné, hogy bajod essen?!

  1. Ne hagyd otthon a mobilod!

Hol máshol is lehetne felhívni a legjobb barátnőt, anyát vagy a körmöst? Természetesen a konditeremben, két sorozat között, kitolva ezzel a pihenőidőt olyan 15 percre, miközben kígyózó sorban állnak az adott gép mögött a ténylegesen edzeni vágyók.

  1. Ne pakolj vissza semmit a helyére és ne használj törölközőt!

Elhoztál egy pár kézi súlyzót a gym másik felébe? Használtad az ugrókötelet? Ne vigyél vissza semmit az eredeti helyére! Még a végén más is megtalálja és hálás lesz, hogy a helyén találja. Az is hatásos, ha nem használsz törölközőt és a magad után hagyott izzadtságcseppeket még a teremben lévő fertőtlenítővel és papírral sem törlöd le, hanem szeretetteljes ajándékként ott hagyod az utánad következőnek. Ha biztosra akarsz menni, akkor még dezodort se használj edzés előtt!

A képek forrása: http://collegecandy.com/; https://www.wellandgood.com

Felhasznált forrás: Pavelcze Kata / Fashionfave