Így számolj le a narancsbőrrel

A narancsbőr mindig is nagy ellensége volt a nőknek és férfiaknak egyaránt, bár az utóbbiakat kevésbé foglalkoztatja. A nők 80-90 százalékát érinti ez a probléma, testsúlytól, életkortól, és életviteltől függetlenül. Ezek az apró gödröcskék leggyakrabban a combon, fenéken valamint a has tájékán jelenik meg, de nem lehetetlen megszabadulni tőlük.

A narancsbőr oka, hogy a kötőszövetekben a zsírsejtek térfogata megnövekszik, a salakanyagok egyre nehezebben kezdenek ürülni a szervezetből, ami nem csak esztétikai problémákhoz vezet, hanem rontja a vér- és nyirokkeringést is.

Hogyan szabaduljunk meg a narancsbőrtől?

Folyadék

Ez az egész dolog alappillére. Fogyasszunk naponta legalább 1,5 liter folyadékot, ami alatt nem cukros üdítő, kávé, és alkohol értendő. A legjobb a tiszta víz, százszázalékos gyümölcslevek, valamint a cukrozatlan gyógyteák, különösen a csalántea.

12

Radírozás

2-3 naponta radírozz a kívánt cél érdekében, akár egy luffa szivaccsal vagy házilag elkészített bőrradírokkal, melyek még környezetkímélő megoldások is. A radírozást a szív felé haladva, körkörös mozdulatokkal végezzük.

Masszázs

Ezzel is serkentjük a vérkeringést. Fontos hogy a masszírozás szintén a szív felé haladva, körkörös mozdulatokkal történjen. Ha masszőrhöz megyünk, lehetséges hogy néhány mozdulat nem lesz éppen a legkellemesebb számunkra, de pár hét után ennek is meglesz a pozitív eredménye.

spa

Váltózuhany

Hideg vízzel kezdjünk, és lentről-felfelé haladjunk, a szív irányában, a vérkeringés fokozása miatt. Aztán jöhet megint a meleg, majd hideg, ezt körülbelül ötször ismételjük meg, majd hideg vízzel zárjuk a zuhanyzást. A bőr a meleg víz hatására kitágul, majd összeszűkül, és nem csak a vérkeringésünkön, de a bőr feszességén is javítunk.

Krémezés

Napjainkban már roskadoznak a boltok polcai a legkülönfélébb narancsbőr elleni krémektől. Nincs más dolgunk mit kiválasztani egy számunkra szimpatikus terméket, és napi rendszerességgel használni azt.

Tekercselés

Ha megvan a megfelelő krém, akkor jöhet a fóliázás. Erre a célra tökéletes a folpack, vagy fásli. Ezek enyhe nyomást gyakorolnak az érintett területre, ezáltal javul a nyirokkeringés, és a kozmetikumok is mélyebbre hatolnak. Javul a bőr légzése, valamint a kötőszövetek is aktivizálódnak.
Körülbelül egy óráig pihenjünk betekercselve. 5-10 alkalom után érhetünk el látványosabb eredményt.

Sport

Nagyon fontos a rendszeres testmozgás, mert ezáltal kevesebb zsír halmozódik fel testünkben, illetve még számos fizikai és mentális jótékony hatással bír.

Képek forrása: Pinterest.com

Reklámok